Elkezdted a tanfolyamot, s nem is tudod, hogy milyen feladataid lesznek/lehetnek, ha  pénzügyi-számviteli ügyintéző végzettséggel a “szakmában” helyezkednél el? Mire leszel képes a sikeres vizsga után?
Íme egy kis lista…

Ha már pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképesítéssel fogsz rendelkezni, akkor képes leszel:

  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat,
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni,
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban,
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében,
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni,
  • könyvelési feladatokat ellátni,
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni,
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat,
  • elszámolni a termelési költségeket,
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében,
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában,
  • számítógépes programcsomagokat használni,
  • ellátni a projektek pénzügyi menedzselését az előfinanszírozástól a program lezárásáig,
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni,
  • munkakörödhöz kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni.

Ha érdekesnek találod ezeket a feladatokat, munkaköröket, akkor jó helyen vagy (ha már elkezdted a tanfolyamot), ha nem, akkor nyugodtan vágj bele! Az oldalon pedig találsz sok-sok segítséget a számvitel tanulásodhoz. 🙂

Csatlakozz közénk, s a Facebookon is találsz rövid feladatokat, elméleti összefoglalókat!

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]