Elkezdted a tanfolyamot, s nem is tudod, hogy milyen feladataid lesznek/lehetnek, ha pénzügyi-számviteli ügyintéző végzettséggel a “szakmában” helyezkednél el? Mire leszel képes a sikeres vizsga után?
Íme egy kis lista…
Ha már pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképesítéssel fogsz rendelkezni, akkor képes leszel:
- közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában,
- elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket,
- ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat,
- ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat,
- adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni,
- közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban,
- részt venni a befektetési döntések előkészítésében,
- pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni,
- könyvelési feladatokat ellátni,
- értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni,
- vezetni az analitikus nyilvántartásokat,
- elszámolni a termelési költségeket,
- közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében,
- közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában,
- számítógépes programcsomagokat használni,
- ellátni a projektek pénzügyi menedzselését az előfinanszírozástól a program lezárásáig,
- összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
- feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni,
- munkakörödhöz kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni.
Ha érdekesnek találod ezeket a feladatokat, munkaköröket, akkor jó helyen vagy (ha már elkezdted a tanfolyamot), ha nem, akkor nyugodtan vágj bele! Az oldalon pedig találsz sok-sok segítséget a számvitel tanulásodhoz. 🙂
Csatlakozz közénk, s a Facebookon is találsz rövid feladatokat, elméleti összefoglalókat!
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]